Пн-Пт: з 9:00 до 19:00 Мы уже закрыты, но снова откроемся что бы радовать вас завтра в 10:00
Сб: з 10:00 до 16:00
Нд: вихідний
UA
RU
UA
RU
UA
RU
UA
RU
UA
RU
Київ, вул. Олекси Тихого 42а, м. Шулявська
Пн-Пт: з 9:00 до 19:00
Сб: з 10:00 до 16:00
Нд: вихідний
UA
RU

Технічна підтримка Apple: як отримати допомогу та вирішити проблему

24.06.2024

Apple, як і будь-який інший технологічний гігант, прагне всебічно підтримувати своїх користувачів. Це стосується як пояснення особливостей роботи різних застосунків, так і допомоги у вирішенні проблем із програмним та апаратним забезпеченням «яблучних» гаджетів. Адже якість післяпродажного сервісу безпосередньо впливає на ставлення клієнтів до виробника, а отже, на довіру та репутацію компанії в цілому.

Попри те, що техніка Apple відома своєю якістю та надійністю, вона все ж може час від часу давати збої, ламатися та спричиняти різні незручності власникам. Якщо у вас ще не виникало проблем з вашим iPhone, Mac, iPad або будь-яким іншим пристроєм, знання про те, як звернутися до служби підтримки Apple в Україні, буде дуже корисним.

Звернення до техпідтримки Apple телефоном або чатом

Ще 2021 року консультанти зі служби технічної підтримки Apple заговорили українською мовою. Це сталося після того, як компанія відкрила своє представництво в Києві. Відтоді зв'язатися з фахівцем стало можливим за двома номерами телефону: безкоштовним 0 800 509 382 та міським київським номером 044 225 0447.

Ось лише кілька прикладів проблем, з якими допоможуть впоратися в саппорт Apple за телефоном:

- встановлення, запуск або повторне встановлення програмного забезпечення;

- базове налаштування гаджета;

- вирішення питань з оновленням операційної системи;

- проблеми з продуктивністю гаджета;

- відключення непотрібних підписок;

- скарги щодо гарантії та повернення пристроїв;

- розблокування пристрою;

- оновлення даних, пов'язаних з обліковим записом.

Але варто врахувати, що техпідтримка в телефонному режимі працює тільки по буднях і в робочий час. І так, номери телефонів актуальні на жовтень 2023 року. Уточнити ж поточні в будь-який момент можна або на сайті підтримки Apple, або в застосунку Apple Support на iPhone або iPad, завантаживши його з AppStore.

[blog-product-4098,4097,4096,4095-title-new_product]

Що ж стосується спілкування через чат, там ситуація не настільки райдужна. Опція "Чат" на сайті підтримки у нас не працює. Її можна побачити лише при зміні регіону, наприклад, на США, тоді поряд із телефонною трубкою з'явиться іконка чату. Але в застосунку з App Store все гаразд. Але якщо у вас немає iPhone або iPad, а лише, скажімо, MacBook, доведеться дзвонити. Час очікування відповіді від фахівця Apple Support може зайняти до двох хвилин.

Ходять чутки, що у Купертіновців останнім часом серйозні кадрові зміни і вони прибирають деякі засоби зворотного зв'язку. Головним чином, через безліч зайвих і часто повторюваних питань і скарг. Більше того, за даними інсайдерів MacRumors, фідбек від "яблучних" консультантів може бути припинено не тільки в чаті, а й у соціальних мережах: Twitter (тепер X) з 1,5 мільйоном передплатників та YouTube – з аудиторією в 1,55 мільйона користувачів.

Означає це, що користувачі все ще зможуть обмінюватися досвідом використання тих самих iPhone, Mac та інших продуктів. Проте без кваліфікованої участі спеціально навчених консультантів.

Як написати в техпідтримку Apple по E-mail

Безпека та приватність користувачів завжди є пріоритетом для команди в Купертіно. Якщо ви помітили ознаки стороннього втручання у роботу вашого "яблучного" пристрою або помітили незвичну поведінку програмного забезпечення, ви можете звернутися до сайту Apple Security Research та повідомити про виявлену проблему.

Але також можна скористатися і послугами електронної пошти. Для цього напиши на [email protected] і детально опиши проблему. У листі вкажи конкретний пристрій і версію ПЗ. Уточни, які саме дії з пристроєм викликають нарікання та підозри. В електронному листі поштою обов'язково вкажи країну, звідки ти пишеш, і май на увазі, що послання має бути складено англійською мовою.

І так, інформація має бути максимально вичерпною, інакше техпідтримка Apple просто не візьме твоє звернення в роботу. І зворотного зв'язку не вийде.

Підтримка Apple доступна в Україні: як звернутися?

Звісно, найзручніший та найефективніший спосіб отримати допомогу від консультантів Apple Support - це завантажити застосунок Apple Support. У ньому є можливість використання чату, а також ви можете скористатися програмою з будь-якого iPhone або iPad, а не обов'язково з власного.

apple (1)

- Отже, для початку розмови в чаті:

- Скачай програму Apple Support в аппстор.

- Власне, відкрий застосунок на iPhone або iPad.

- Знайдіть розділ «Технічна підтримка».

- Перегорніть список послуг до «Отримати підтримку».

- Виберіть, з чим пов'язана твоя скарга.

- Натисніть на варіант розмови «Чат».

- Внесіть необхідні дані, щоб зв'язатися з фахівцем.

Готово! Але одного способу скачування застосунка з AppStore замало, адже у тебе банально може не бути доступу до «яблучного» смартфона чи планшета. Або для його використання потрібне розблокування, а ти забув пароль. Тоді можна спробувати отримати весь обсяг інформації в режимі онлайн за допомогою дзвінка на безкоштовну гарячу лінію або на міський столичний номер.

До речі, якщо вам потрібна допомога за кордоном, слід мати на увазі, що номер телефону служби підтримки потрібно з'ясувати в залежності від вашого місця знаходження. Також будьте готові до того, що представник техпідтримки Apple буде спілкуватися з вами мовою країни, де ви знаходитесь в даний момент. Якщо ви вирішите зв'язатися з гарячою лінією в Україну, зверніть увагу, що дзвінок вже не буде безкоштовним.

[blog-product-2349,2359,1186,2369-title-new_product]

Також можна звернутися на офіційний сайт техпідтримки від Apple і подати заявку про вашу проблему там. Для цього вам знадобиться увійти до свого особистого кабінету, підтвердивши свою особу за допомогою двофакторної аутентифікації. Вам буде запропоновано список функцій вашого пристрою. Достатньо вибрати одну з них і описати проблему, з якою ви зіткнулися. Однак слід зазначити, що функція чату не буде доступна, поки ви не зміните свій регіон.

І наостанок, останній метод звернення до Apple Support - написати лист зі скаргою з питань безпеки, конфіденційності та незаконного втручання шахраїв і фішингу.

Таким чином, ви маєте чотири різних способи зв'язатися зі службою техпідтримки Apple, як у режимі онлайн, так і написавши заявку. Оберіть той, який вам зручніше. Що дуже приємно, що у вас є можливість вибору.

Висновок

Не варто соромитися та ігнорувати Apple Support. І тим більше, сумніватися в компетентності фахівців. Якщо проблема не складна, її вирішення займе всього кілька хвилин. Наприклад, після оновлення гаджета або необхідних налаштувань програмного забезпечення чи функцій. А якщо в режимі онлайн під час телефонної розмови так чи інакше не вдасться дійти до позитивного результату, естафету прийме вже більш компетентний співробітник. У будь-якому разі, рішення твого питання буде знайдено.

Блог